Amanda Sandberg

Nu ska min fina bästa vän få sig ett blogg inlägg.

-Du finns när jag behöver dig som mest.
-Du försöker ta dö på mig när jag åker bil med dig, och om inte du gör det så gör din Toni det.
-Du ska alltid säga "men saken är den" när du har fel, vilket gör att du är söt som socker när du inte kan erkänna att du har fel.
- Du tar mig för den jag är, säger när jag är ful och äcklig (vilket är ofta), men även när jag är snygg (inte ofta)
- Du försöker vara mamma åt mig i vissa stunder då du är äckligt lik din egna mamma.
- att du alltid ska ha en puss på munnen när du åker ifrån, vi låter som ett par.
- När du smsar och säger får jag komma och röka sen, när du inte har något att göra.
- Att du alltid försöker föra en vuxen diskussion sen du har börjat på högskolan och inte är barnslig längre.
- När du försöker få mig på bra humör så gör du konstiga ljud och du vet att jag inte kan motså att skratta åt dig.
- Du trycker på min mage för att de låter kul och sen skrattar du som en liten flicka.
- Du retar mig för att jag aldrig blir brun.
- Du tog min säng på sjukhuset när jag var inlagd.
- Du ville att jag skulle ringa i larmklockan för att du skulle få en cola.
- Att du aldrig kan svara i din mobil gör mig frustrerad, så att jag alltid måste ringa toni för att ha tag i dig.

Amanda Sandberg är världens bästa, och en vacker dag kommer hon bli en världskänd människa för sina foton, illustrationer och designer.
Tack för att du stötar mig jämt, lakritsbåten.♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0