Om jag bara kunde erkänna.

Om jag bara kunde erkänna allt det jag säger till mina vänner om dig, om jag kunde berätta det för dig så skulle problemet vara löst, eller? Jag vågar inte berätta för dig, för jag är livrädd för att du lämnar mig i sticket, som du gjort alla andra gånger.
Jag är livrädd för din reaktion, oavsett vad jag säger. Jag reagerar på minsta lilla ord du säger, det allra finaste ordet som får mig att lysa upp. Jag blir fnissig när du är sådär mysig och pussar mig på halsen och tar av mig linnet, och när du så mjukt och fint lägger ner mig i sängen när du ska visa din manlig sida och hur stark du är.
När du är mysig på morgonen och jag bara vill sova men lik förbannat kommer du och lägger dig på mig för att jag inte ska kunna göra motstånd så att du kan mysa. Och hur du tjatar på mig om att jag alltid ska klia dig på ryggen.


Om jag bara kunde erkänna.


Kommentarer
Postat av: manda

jadu... om du bara kunde erkänna

2009-10-09 @ 23:08:08
URL: http://asandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0