you crash around me

helt seriöst, har världens konstigaste känsla i kroppen, sjukt är det. en stor jävla klump i magen, beslutsånget, allt är bara fel. Vill ha baby här, eller min fina koifisk som kan lätta upp stämingen så jag slipper tänka och vara depp. Vill inte känna såhär, jag vet inte ens vad det är, vet inte vart de kommer ifrån eller något, jag vill bara bli av med det, bli av med trycket över bröstet som trycker ner mig hårt somfan, som gör mig något förbannat svag och sårbar.
Känslan av detta gör mig galen och jag skulle göra vad som helst för få försvinna för en dag eller två. Jag vet inte varför jag är depp, eller något. jag kanske har en höstdepression, fan vet jag. Men då kommer den ju hålla i sig ett tag.
Usch, jag låter depp som satan, skulle göra vad som helst för att bli av med vad det än är som trycker ner mig hårt som fan i skiten, vad fan som helst för att slippa det, ska se om jag kan bli människa nu under lovet, jag måste tagga. Jag fyller liksom arton år om mindre än två veckor och jag mår skit, jag mår verkligen skit. Jag har körkort om mindre än 3 veckor liksom, och jag ligger här och deppar, vad är felet? jag vill inte deppa,jag vill må bra, så jag kan glädjas av att se mina vänner skratta åt mig, skratta åt allt dum jag säger, allt dumt jag gör och vill göra. Jag förstår verkligen inte meningen med att må såhär, blä. försvinn!

Nu ska jag sluta gnälla,gråta och deppa.

"Keep me safe inside."

E.Grannesberger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0