Om du vill ha mig...

Jadu, jag fick en bra fråga av Jossan. Saknar du honom? Grejen är den att jag vet verkligen inte, mitt liv var kanon med honom i det och livet var kanon utan honom också.
Men just nu är det som att han bara trampar in på mitt revir utan att igentligen veta vad han själv ger sig in på, och då känner jag själv att jag vet inte vad jag själv ger mig in på eller om jag ens vill ha tillbaka honom i mitt liv, det kanske är bäst utan honom, det kanske inte spelar någon roll om han igentligen är i mitt liv, jag menar, det kanske inte gör någon skillnad om han så är min kompis eller ej, jag klarar mig lika bra med honom som utan honom, eller? Jag har alltid känt ett speciellt band till honom, han får mig på bra humör, jag skrattar,ler och kan igentligen inte sluta le i hans närhet, men betyder det att de är något igentligen?! För att så fort jag blir glad eller jag menar jag trivs i ett sällskap som det är killar med så får jag alltid höra att jag är kär i honom, eller jag tycker om honom, och bla bla bla.
Vi får helt enkelt se vad som händer, så är det bara.



... nu kan du få mig så lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0